RSS

Pages


IsNiN

Salam ... psgi isnin hari yang lembap dr hari yang biasa. Biasa la nak memulakan hari yang kedua kna tempuh hari pertama bekerja kemudian baru la hari yang seterusnya. Pg2 lagi deme kata mic (PA system ) masa perhimpunan td tak berapa kuat.. pdahal aku dah mmg pasang higher dah... last2 bile budak diam baru kuat... sume tu bermula pada hari isnin.. budak pon xde mood hehehehee. Dah lepas dr tu.. pc Pt prob lak.. aduh mcm2 hal. smbil2 repair tolong pk lak wat kje.. rasa mcm stresss.... stress bukan sbb wat keje tu, tp sbb byk buat keje dalm satu masa.. tambah2 plak ari isnin. Camne cara nye ye nak bg ari Isnin ialah hari yang seronok bekerja ?????????? sllu nye aku yg bg smngat kat hubby aku bile die nak mula hari bekerja... tp aku ni kdg2 tak tersemangat dibuatnye. Ape2 pon.. hari tak salah. yang slah nye aku ni... mmg mlas pon , dah kerap sgt amik cuti rehat. Padan muka la jawab nye.. sedap cuti rehat stress plak mnnti heehehehe.

0 comments:

Post a Comment