RSS

Pages


PAGI yANG dinGIN

pagi yang dingin .. malam td punya la penat tido la awl.. dah masuk pg pukul 4 terjaga dr tido,mimpi pulak yang mngarut. sedar tak sedar (dalam keadaan mamai) tv pon aku tak tutup rupanya,punya lama nye aku biarkan die tgok aku...sabar je la ptut nye aku yang tengok die.Nak wat camne.. penat sngat. Pukul 7 pg aku dgr alarm.. sepatunya aku bgun dan siap g keje , tapi sngaja je aku lewat kat 7.15..mlas btul nak bangun. Tambahan pulak hari pun mendung. Dengan berbekal kan kemalasan ku itu, aku tak gosok pon baju kurung,trus memakai blouse dan kain hitam dan tudung semalam.. hehehe punya malas nye aku. tapi de aku kisah.. aku yng pkai.. sampai je skolah hujan turun ngan lebat nye.. so ape lagi settle kan la keje awak tu sya... awk nak amik cuti kan.. so jgn wat lupa lak.. The End..

0 comments:

Post a Comment